יולי 23, 2022 | 3 דקות קריאה

אפליקציית נטוורקינג מגדילה את הערך עבור משתתפים בכנסים ואירועים

חיבור עם אחרים הוא המניע העיקרי להשתתפות באירועים. מספר הקשרים המשמעותיים שנוצרו והפוטנציאל לשיתופי פעולה עתידיים הם גורמי מפתח בקביעת הצלחתו של אירוע. עם זאת, ניווט באירועים גדולים עם משתתפים רבים יכול להיות קצת מרתיע בכל הנוגע לחיבורים ספונטניים. כאן נכנסות לתמונה אפליקציות נטוורקינג לאירועים.

אפליקציות נטוורקינג באירועים מספקות למשתתפים דרך חלקה להכיר את הפרופילים של המשתתפים האחרים, ליזום קשרים ולתזמן פגישות ביום הכנס. פגישות מתוכננות מראש עוזרות למשתתפים למקסם את הזמן המוגבל שלהם באירוע.

כמארגן, שילוב אפליקציית נטוורקינג לאירועים מעצימה את חוויית המשתתפים שלך ומגידלה עבורם את הערך בהשתתפות באירוע באפשרות ליצור קשרים עם משתתפים, מציגים ודוברים. בפועל, אפליקציה לאירועים דורשות הגדרה מינימלית אך משפרת משמעותית את מעורבות המשתתפים ואת שביעות הרצון.

אפליקציות נטוורקינג הן אחת ההשקעות הכדאיות ביותר של זמן ומשאבים עבור מארגני אירועים.

ככה זה עובד:

איך זה עובד

לכל משתתף יש את הפרופיל שלו בפלטפורמת האירועים של EventAct, הכולל את התמונה שלו, קישורים לאתרי האינטרנט ולדפי המדיה החברתית שלו וכפתור יצירת קשר. דרך כפתור יצירת קשר ניתן להחליף הודעות ולקבל התראות לתיבת הדואר שלו (כתובות האימייל האמיתיות שלו נשארות חסויות לפרטיות הגנה).

לכל משתתף יש גם עמוד סדר יום ובו לוח שעות לימי האירוע, כולל פגישות שכבר הוקמו במערכת והרצאות אשר סומנו על ידו כמעניינות.

נטוורקינג לפני אירוע

חיפוש ברשימת המשתתפים
פונקציית חיפוש דינמית קלה לשימוש מאפשרת למשתתפים ולמציגים למצוא את מי שהם מחפשים.
פרופילי משתתפים
כל פרופיל כולל תמונה, מדור תחומי עניין עסקיים, קישורים לרשתות חברתיות, אתרי אינטרנט ופרופילים אחרים, יחד עם כפתור לשליחת הודעה וקביעת פגישה.
תצוגת מציגים
כל מציג יכול לקבל עמוד שלו הכולל חומרים שיווקיים וכן נציגים איתם ניתן ליצור קשר ולתאם פגישה – בביתן או באזור פגישות.
לוח פומבי
כל אחד ממשתתפי האירוע יכול לפרסם הודעה בלוח פומבי אשר זמין לכל יתר המשתתפים, להציע לפנות אליו, לפגוש אותו בדוכן או כל בקשה אחרת ליצירת קשר. מארגני הכנס יכולים לנטר הודעות לא רלוונטיות.
לוח פגישות
ריכוז הפגישות שנקבעו באפליקציה ואפשרות להורדה ליומן. אפשרות נוספת לקבלת תזכורות.

נטוורקינג במהלך האירוע

מאמרים נוספים

  

משלוח הזמנות לכנסים ואירועים במייל

איך לעודד הרשמה לכנסים שיווק | 5 דקות קריאה