בניית מאגר לקוחות

מערכת איוונטאקט מאפשרת יצירת מאגר לקוחות איכותי ושיווק אופטימלי, על בסיס נתוני הרשמה והשתתפות הלקוחות בכנסים קודמים. על בסיס מאגר הנתונים, ניתן ליצור חוויה מותאמת אישית ולמקד את מאמצי השיווק בלקוחות הרלוונטיים ביותר.

יתרונות

חוויה אישית

חווית לקוח מותאמת על בסיס נתוני אירועים קודמים ומערכות CRM הגורמת ללקוח להרגיש שהשתתפותו באירועים מוערכת וחשובה.

כלים שיווקיים

שיפור אוטומציה שיווקית ויצירת קמפיינים איכותיים.

מאגר לקוחות

הרחבת מאגר הלקוחות, פילוח לקוחות והצעות מותאמות המבוססת גם על נתוני השתתפות ונאמנות לקוח.

ממשקים למערכות ניהול לקוחות

ממשקים למערכות CRM לקריאה ועדכון של אנשי קשר, לידים וקמפיינים.

ניתוח ופילוח נתונים

ייעול תהליכי שיווק על ידי שליחת נתוני הרשמה, כולל פרמטר UTM מאתרי האירועים למערכות ניהול הלקוחות.

חסכון ויעילות

ייעול תהליך העבודה מאחורי הקלעים ושילוב נתוני מערכות.

אפשרויות ופתרונות:

מאגר שיווקי לאירועים

מאגר שיווקי לאירועים

הגדילו את רשימות אנשי הקשר שלכם, על בסיס אירועים קודמים לטובת שיווק אירועים חדשים. בעזרת נתוני הרשמה קודמים, תוכלו לנתח ופלח את רשימות המשתתפים, לייצר ולשלוח הודעות מותאמות אישית בהתבסס על חוויות ועניין קודמים של הנרשמים. נתוני ההרשמה של כל משתתף, מאפשרים לכם לא רק למקד את יכולות השיווק אלא גם להציע אפשרויות משופרות ללקוחות נאמנים.

ממשקים לתוכנות CRM

ממשקים לתוכנות CRM

במערכת איוונטאקט קיימים ממשקים לתוכנות CRM – HubSpot ו – SalesForce. הממשק מאפשר קריאה ועדכון של נתונים מאיוונטאקט למערכת CRM ולהיפך.

כלים לאוטומציה שיווקית

כלים לאוטומציה שיווקית

העזרו בכלים מובנים לשיפור שיווק הכנס והגדלת נתוני ההרשמה.

חוויה אישית

חוויה אישית

התאמה אישית היא חלק חיוני מחווית הלקוח. נתוני ההרשמה הקיימים במערכת על בסיס האירועים הקודמים של הנרשם, מאפשרים יצירת טפסי רישום מותאמים אישית, קצרים וממוקדים יותר.
שליטה מלאה

שליטה מלאה

באפשרותכם לבחור איזה מידע לשתף עם מערכות אחרות ולעקוב אחר עדכונים ושינויים ביחס לנתונים הנקלטים במערכת.