עמדות רישום לכנסים

הפקה מהירה של תגים איכותיים לכנסים ואירועים.
הכל ממפגשים קטנים ועד לכנסים בינלאומיים ותערוכות גדולות.


עמדות רישום ותגים בקיצור

  • הפקה מהירה של תגי זיהוי לכנסים
  • טיפול אוטומטי בשמות ארוכים
  • יכולות להדפיס סוגי תגי זיהוי שונים מנייר או פלסטיק
  • טיפול בתשלומים, כרטיסי אשראי, והוצאות אישורי תשלום
  • דוחות מדויקים בזמן אמת ולאחר הארוע
  • זמין ביחד עם רישום און-לין באינטרנט


עמדות רישום ותגים בכנסים

עמדות רישום והפקת תגי זיהוי הינם שרות הכרחי בכנסים עיסקיים.
מטרת השרות היא לפשט ולזרז את תהליך הכניסה לארוע וכמובן להנפיק תג זיהוי אישי לכל משתתף.

בכנסים גדולים ומורכבים שרות עמדות הרישום ביום הכנס הינו המשך לתהליך הרישום המתחיל מספר ימים עד חודשים לפני הארוע. היסטורית ההרשמה אודות הנרשמים זמינה ביום הארוע לעמדות הרישום. מידע זה מאפשר מתן שרות והתייחסות ספציפית לכל נרשם.

בכנסים אחרים עמדות הרישום בארוע פועלות בצורה עצמאית או ע"פ רשימת משתתפים שסופקה טרום הארוע.

לגלרית תגי זיהוי לארועים וכנסים
מה מיוחד בתוכנת הרישום Arrival

באמצעות תוכנת הרישום Arrival ניתן לאתר משתתפים הדורשים תשומת לב מיוחדת מבלי להכביד על כלל המשתתפים. הטיפול בבעיות הקשורות באישורים, תשלומים, תכתובות קודמות נעשה ביעילות שמאפשרת כניסתו של כל משתתף במהירות תוך מתן יחס אדיב ומקצועי.

כל כניסה מתועדת כך שניתן לקבל מידע לגבי נוכחות מרצים ואורחי VIP, וזמני שיא. מידע זה מסייע לבצע התאמות בלוח הזמנים. בנוסף ניתן לקבל מידע שותף ומדויק על מספר המשתתפים שהגיעו בכל רגע נתון, נתונים סטטיסטים,ובמקרה הצורך שיבוץ לשוחלנות.



אנו מיחסים משמעות רבה לאיכות צוות דיילות הרישום. צוות הרישום שלנו מתורגל בהתמודדות עם בעיות ובקשות מיוחדות ומבטיח טיפול מכובד, סובלני ומהיר לכל אורח.

בכנסים מורכבים וגדולים יש לעיתים דרישות מיוחדות – פיזור עמדות רישום באתרים השונים בסנכרון מלא ומידי בינהן, מספר גדול של עמדות רישום ושינויים עד הרגע האחרון.
הצוות הטכני שלנו כולל כח אדם מקצועי ומנוסה , ציוד רב ויכולת לתפור פתרונות גמישים לצרכים מיוחדים במהירות.


תוספות אפשריות לעמדות הרישום:

  • קוראי ברקוד – מאפשרים קליטה מהירה של הנרשמים באמצעות קריאת אישור ההרשמה שהודפס מבעוד מועד ע"י המשתתף.
  • עמדות צילום – אופציה לשילוב תמונה של המשתתף על גבי תג הכנס, לצורך זיהוי ודאי של כל נרשם. צילום התמונה והדפסתה נעשות בעמדות הרישום, בזמן הכניסה לאירוע.
  • עמדת חיוב כרטיסי אשראי – תוספת לעמדת הרישום המאפשרת חיוב כרטיסי אשראי במקום. הוצאת ספח לחתימת הנרשם המהווה אסמכתא לביצוע החיוב.
  • הדפסת ברקוד לזיהוי הנרשם במתחם האירוע – מאפשר ניהול ומעקב משתתפים בהרצאות ובפיצולים השונים באמצעות עמדת קוראי ברקוד המוצבת בכניסה לאולם. כנסים לדוגמא – ועידת ישראל לעסקים , כנס ג'רני, כנס הרצליה, ועידת הנשיא.


בזכות הפתרונות הטכנים שלנו, הגמישות וצוות העובדים המנוסה אנו נבחרים מידי שנה לספק את עמדות רישום בכנסים החשובים והגדולים בישראל בינהם – ועידת ישראל לעסקים , כנס ג'רני, כנס הרצליה, "המחר" - ועידת הנשיא ישראל.



רישום צילום משתתפים
עמדות רישום וצילום של איוונט אקט ב HP IPEX - Birmingham, UK