יוני 14, 2025 | 6 דקות קריאה

מדריך זה מספק תהליך מפורט, שלב אחר שלב, להגדרת עמדות check-in והדפסת התגים שלכם באמצעות Eventact Web Arrival.

חלק 1: הגדרה ראשונית וניהול נרשמים

סקירת דרישות

לפני שתתחילו, ודאו שברשותכם הפריטים הבאים:

יצירת פרויקט
יצירת פרויקט

גישה ל-Eventact Web Arrival ויצירת פרויקט

הגדרת הפרויקט וייבוא אורחים

חלק 2: עיצוב התגים שלכם

יבוא הנרשמים
יבוא הנרשמים

סעיף זה מנחה אתכם ביצירת תגים מקצועיים ואינפורמטיביים עבור המשתתפים שלכם.

פתיחת עורך התגים

התאמה אישית של תוכן התג

עורך התגים מאפשר לכם להגדיר את המידע המוצג על כל תג.

עיצוב מראה התג

השתמשו בחלונית הימנית בעורך התגים כדי לשלוט על הצגה חזותית:

אפשרויות מתקדמות (אופציונלי)

תג עריכה
תג עריכה

שמירת השינויים שלכם

חלק 3: התקנת יישום Eventact Printer

יישום Eventact Printer מגשר בין Web Arrival בדפדפן שלכם לבין המדפסת הפיזית שלכם.

הורדת Eventact Printer

התקנת היישום

חלק 4: קביעת תצורה של Eventact Printer

הגדרות מדפסת
הגדרות מדפסת

זהו השלב האחרון להפעלת הדפסת התגים שלכם.

התחברות לאירוע שלכם

הגדרת מזהה מדפסת ייחודי

ביישום Eventact Printer, בחרו Printer ID (מזהה מדפסת) ייחודי (לדוגמה: "Desk 1", "Main Entrance", "Printer 200 "). זה עוזר לזהות את עמדת ה check-in הספציפית.

הגדרת מרווח הדפסה (Polling Rate)

בחירת המדפסת שלכם

מתוך הרשימה הנפתחת ביישום Eventact Printer, בחרו את המדפסת הפיזית המחוברת שלכם.

הגדרת גודל נייר

הפעלת המדפסת

רשימת פרויקטים
רשימת פרויקטים

ביישום Eventact Printer, לחצו על כפתור "Start".

היישום יתחבר כעת ל-Eventact Web Arrival ויהיה מוכן לקבל פקודות הדפסה.

אתם עכשיו מוכנים באופן מלא לנהל צ'ק-אינים ולהדפיס תגים ביעילות עם Eventact Web Arrival!

אם אתם זקוקים לעזרה נוספת או שיש לכם שאלות, אל תהססו לפנות לתמיכה של Eventact.

מאמרים נוספים