טיפים ליצירת טפסים טובים יותר

טפסי רישום לכנס הם יותר מסתם עניין פורמלי. למעשה, הם קריטיים ביצירת אמון בין המשתתפים למארגני האירוע. כדי להשלים את ההרשמה לכנס, המשתמשים חייבים לסמוך על המארגנים עם פרטי התשלום האישיים שלהם.

כמארגני אירועים, לאחר שהשקענו משאבים בהשגת משתתפים פוטנציאליים להירשם, אנו רוצים ששיעורי הנטישה יהיו נמוכים ככל האפשר. ברגע שהם לוחצים על 'הירשם', אנחנו רוצים שהם ישלימו את ההרשמה.

כמארגני אירועים, האופן שבו אתם מעצבים ובונים את טופס הרישום לאירוע ישפיע באופן משמעותי על אחוזי ההצלחה של הטופס שלך.

בואו נראה מה אנחנו יכולים לעשות כדי לשפר אותו!

מדוע משתתפים פוטנציאליים נוטשים טפסי רישום?

כדי לשפר את טפסי ההרשמה לכנס, תחילה יש להבין היכן דברים יכולים להשתבש! משתתפים פוטנציאליים יכולים לוותר על טופס הרשמה אם הם:

  • מאמינים שמילוי הטופס ייקח יותר מדי זמן
  • מתנגדים למתן מידע נדרש
  • לא יודעים את כל המידע הדרוש
  • חווים בעיות טכניות
  • יש בעיה בשלב התשלום
  • אין מספיק אמון במארגני האירוע

כדי להשלים את ההרשמה שלהם, המשתמשים חייבים לסמוך על המארגנים עם פרטי התשלום האישיים שלהם.

בהתחשב בבעיות אלו, כיצד תוכלו לשפר את טופס הרישום לאירוע שלכם ולהגדיל את אחוזי ההצלחה?

1. רגל בדלת

טפסי הרשמה ארוכים ומורכבים נוטים להפחיד את המשתמש.

אם העמוד הראשון של טופס ההרשמה שלך עמוס בשדות (שאלות), המשתמשים שלך יורתעו אפילו מלהתחיל ברישום.

מצד שני, אם המשתמשים שלך מתרשמים שהם יכולים למלא את הטופס במהירות תוך מספר דקות, יש סיכוי גבוה יותר שהם יתחילו אותו. לכן, העמוד הראשון של טופס ההרשמה שלך צריך להיות פשוט ככל האפשר.

2. צמצמו בשאלות

הימנעו מלבקש מידע שאינכם צריכים.

צמצום מספר השאלות בטופס הוכח שוב ושוב כמשפר את היחס בין מספר האנשים שהשלימו את הרישום לבין אלו שנטשו אותו.

כמו כן, הימנעות מלבקש מידע מיותר עוזרת להקל על חששות הפרטיות של משתתפים פוטנציאליים. הימנעות מאיסוף מידע מיותר גם משפרת את העמידה בתקנות הגנת מידע כללי (GDPR) ותקנות פרטיות אחרות.

לדוגמה, הימנעו מלבקש כתובת פיזית מלאה אם אינכם שולחים דבר למשתמש. במקרים רבים, ציון המדינה מספק.

3. התאמה אישית של הטופס

יצירת טופס הרשמה אחד המטפל בכל סוגי המשתתפים השונים באירוע שלכם (כגון משתתפים, דוברים ומציגים) מביאה לתהליך הרשמה מורכב יותר עבור כולם. יצירת טופס הרשמה נפרד למשתתפים מיוחדים - כגון צוות, עובדים, מציגים או משתתפים בחו"ל - מקלה על כל המשתתפים את תהליך ההרשמה.

היתרונות של טפסי רישום מרובים

על ידי יצירת טפסי רישום מרובים, תוכלו:

טופס הרשמה לאירוע - עמוד ראשון של טופס הרשמה שנבנה עם Eventact
טופס הרשמה לאירוע - עמוד ראשון של טופס הרשמה שנבנה עם Eventact

4. טופס ידידותי למילוי

טופס הרשמה מורכב משלושה אלמנטים בסיסיים: שדות להזנת פרטים, שאלות והוראות.

פצלו את ההרשמה לדפים

טפסי רישום ארוכים ומורכבים מפחידים אנשים. כאשר משתמשים נכנסים לטופס ורואים שיש לו יותר מדי שאלות, הם עשויים להרגיש שזה ייקח יותר מדי מאמץ וזמן למילוי וייתכן שיחליטו לעשות זאת בפעם אחרת. פיצול טופס ההרשמה הופך את הדברים לברורים יותר, פשוטים יותר וסביר יותר למילוי.

קבצו שדות קשורים לאותה קבוצת שאלות –

מה שיקל על ההבנה והמילוי של הטופס.

הנחיות תמציתיות

הנחיות אומרות למשתמשים מה להקליד. כדאי לשמור הנחיות מתחת לארבע מילים מכיוון שמשתמשים נוטים לדלג על קריאת קטעי טקסט ארוכים.

מיקום הנחיות

הנחיות מיושרות למעלה מאפשרות גם לטפסים לקבל הנחיות ארוכות יותר מבלי לפגוע בפריסת הטופס. יתרון מרכזי נוסף של יישור ההנחיות שלך בדרך זו הוא המרחק הקצר מההנחיה לשדה למילוי. המרחק הקצר הזה מאפשר למשתמשים למקד את עיניהם בשני האלמנטים יחד ולשייך במהירות את השדה וההנחיה. כתוצאה מכך, זה מקטין את הזמן והמאמץ הנדרשים מהמשתמשים למילוי הטופס.

בניית טופס רישום באיוונטאקט
בניית טופס רישום באיוונטאקט
ספקו עצה

אם תבקשו מהמשתמשים להזין מידע מיוחד, הוספת הנחיות והסבר מה נדרש יכולה להגדיל את מספר האנשים שישלימו את הרישום.

שגיאות אימות

ודאו ששגיאות אימות מופיעות ליד כל השדות שהמשתמש נדרש לתקן.

שפה

לרוב המשתמשים קל יותר למלא טופס המוצג בשפת האם שלהם.

השתמש בלחצני בחירה ובתיבות סימון על פני תפריטים

אם אתם חייבים להשתמש בתפריט, עדיף להימנע מלהעלות אותו בעמוד הראשון.תפריטים קשים יותר לאינטראקציה עבור משתמשים רבים. בשולחן העבודה, בחירת ערך מתפריט מחייבת את המשתמשים להרחיק את ידיהם מהמקלדת ולהשתמש בעכבר. במכשיר נייד, כאשר המשתמש לוחץ על תפריט, הדפדפן פותח תיבת דו-שיח המסתירה את הטופס. בנוסף, זה גם מקשה על המשתמשים למצוא את התשובה הרצויה להם.

אם אתם חייבים להשתמש בתפריט, עדיף להימנע מלהעלות אותו בעמוד הראשון.

שדות תאריך

בעת בחירת תאריך, המשתמשים נדרשים להרחיק את ידיהם מהמקלדת ולהשתמש בעכבר או בהתקן הצבעה אחר.

שדה ארץ

בחירת מדינה מתבצעת באמצעות שדה תפריט. מכיוון שיש כ-200 מדינות, מציאת מדינה לוקחת זמן. כדי לצמצם את הזמן הזה, חשוב לוודא שמדינת המשתמש שלך נבחרה אוטומטית על ידי מערכת רישום האירוע שלך. המערכת יכולה לעשות זאת על ידי זיהוי מיקום המשתמש או על ידי שימוש בנתונים מההרשמה הקודמת שלהם.

שדות מספרי טלפון

בחירה אוטומטית מראש של קוד המדינה של הטלפון בהתבסס על מיקומו או המדינה של הנרשם חוסכת מהמשתתפים הפוטנציאליים שלך את המאמץ לגלול ברשימה ארוכה של קודי שיחות.

שם פרטי ושם משפחה, שמות המשתתפים

על ידי הפעלת שימוש באותיות רישיות אוטומטיות בשדות שמות המשתתף, אנו מבטלים את אי הנוחות של המשתמשים שיצטרכו לעבור למצב CAPS באופן ידני. תכונה זו משתמשת באותיות רישיות בצורה חכמה בזמן שהמשתמשים מכניסים את שמם, מה שמבטיח פורמט עקבי ומושך מבחינה ויזואלית.

5. טפסי רישום מותאמים לנייד

טפסי הרישום חייבים להיות מתאימים לנייד. עובדה ידועה היא שמכשירים ניידים כבר מהווים למעלה מ-50% מהתנועה לאתר.

רישום מותאם לנייד כולל יותר מאשר גודל גופן ועיצוב רספונסיבי.

אז, בואו נבדוק כמה טיפים כדי להבטיח שניתן למלא בקלות את טופס ההרשמה שלך בכל מכשיר עם מסך קטן.

טיפים לטופס הרשמה מותאם לנייד:
פצלו טופס לדפים

פצל את הטופס לעמודים. כל דף טופס צריך לכלול מספר מוגבל של שדות. זה יקל על ההשלמה במכשירים ניידים בעלי מסך קטן יותר.

נתוני מילוי מראש

משתמשים בנייד יעריכו במיוחד פחות הקלדה. השתמשו בנתונים מההרשמה לאירוע הקודם כדי למלא מראש את שדות הטופס ככל האפשר. בנוסף, זהו את מיקום המשתמש כדי למלא מראש מיקום, מספרי טלפון וקידומת מדינה.

RSVP בלחיצה אחת

כאשר מזמינים רשימה של אנשים לאירוע שבו כבר יש לכם את פרטי הקשר שלהם, תנו להם לאשר את הגעתם על ידי לחיצה על כפתור 'אשר'.

6. הקלו על המשתמשים בדאגות בנושא האבטחה והפרטיות

חששות אבטחה בעת מתן מידע אישי הן סיבה נוספת לכך שאנשים עשויים לנטוש את הרישום שלהם.

כדי לגרום לאנשים להרגיש בטוחים:

7. הסירו הסחות דעת

לאחר שמשתמש התחיל בתהליך ההרשמה, עיזרו לו להישאר ממוקד בהשלמתו. בטופס, הימנעו מקישורים לדפים חיצוניים. בעוד שחשוב להציג את כל המידע הדרוש לקבלת החלטות בטופס, הימנעו מהוספת מידע מיותר מדי ומסיח את הדעת.

8. בקרה ומעקב

בצעו מעקב פעיל אחר רישומים לא שלמים ובידקו בחן את הסיבות לאי השלמת הרישום תוך כדי תיקון ושיפור בעיות.

לדוגמה, אם שיעור הנטישה באחד מדפי ההרשמה גבוה, בדקו את השאלות בעמוד.

בידקו את כללי אימות השדה וחפשו אימות קפדני מדי שעלול לחסום משתמשים שהזינו ערכים חוקיים שלא במתכוון. חפשו דרכים להפוך את הדף ליותר ידידותי למשתמש על ידי פישוטו, קיצורו או הוספת הוראות למילוי השדות

9. הרשמות לא מלאות

רישומים חלקיים הם בלתי נמנעים. חלק מהמשתמשים עשויים לנטוש את טופס ההרשמה שלהם לפני שליחתו. לדוגמה, שיעור הנטישה בענף הקמעונאות המקוונת הוא מעל 50%. ברישום לאירוע, מספר זה נמוך בהרבה, במיוחד אם האירוע הוא בחינם.

הסיבות לנטישת הרישום הן רבות. זו יכולה להיות בעיה טכנית, בעיית מחיר, בעיית תשלום וחששות או קשיים אחרים. אתם לא יכולים לצפות מכולם להשלים את ההרשמה. אבל ניתן להפחית את הנטישה.

הפחתת שיעור רישומים לא שלמים

כדי לצמצם את מספר ההרשמות הלא שלמות לאירוע שלכם, אתם יכולים:

הצלת רישומים לא שלמים

פנו למשתתף הפוטנציאלי באופן אישי והציעו לו את תמיכתכם בהשלמת הרישום. עם זאת, הצעת הנחות מיידיות למשתתפים שלא השלימו את ההרשמה עלולה לפגוע במארגן בטווח הארוך אם המשתמשים ילמדו את האסטרטגיה הזו וינצלו אותה. ניתן להציע הנחה כתוצאה אחרונה, בהתאם לקיבולת המקום ומספר המשתתפים המאושרים.

אימייל יזום להצלת רישומים לא מלאים

10. השתמשו במערכת רישום מקוונת

ממשק לבניית טפסי רישום הוא חלק חשוב מכל פתרון תוכנה לניהול אירועים וניהול רישום אירועים. כלים אלו תוכננו לאירועים; יש להם תכונות שמייעלות את יצירת טפסי הרישום המקוונים הטובים ביותר לאירועים.

תכונות שכדאי לחפש

כאשר בוחרים מערכת רישום לאירועים מקוונת, חשוב לחפש:

  • אשפים שעוזרים ליצור טפסי הרשמה לאירועים במהירות
  • גמישות של הוספת שדות מותאמים אישית ושינוי תהליך הרישום
  • אפשרויות מיתוג כולל גרפיקה, צבעים, גופנים וטקסט מותאמים אישית
  • גמישות בהצעת כרטיסים, תוספות, מבצעים והנחות
  • יכולת ליצור טפסי רישום מרובי עמודים
  • תמיכה ביצירת טפסי הרשמה מרובים לאותו אירוע
  • אפשרויות רב לשוניות התומכות ביצירת טפסי הרשמה במספר שפות לאותו אירוע
  • מילוי אוטומטי של שדות על סמך רישום אירועים קודמים
  • סנכרון דו כיווני עם מערכת ניהול קשרי לקוחות (CRM)
  • היכולת של האורחים לאשר בקלות את הגעתם או ההרשמה בלחיצה אחת
  • מבחר אפשרויות תשלום מקוונות ולא מקוונות
  • בחירת מטבע אוטומטית על סמך מדינת הרושם ומדיניות המארגן
  • יכולת לשלוח מיילים לאישור רישום ממותגים מותאמים אישית מהדומיין שלך
  • חשבוניות וקבלות אוטומטיות

לקריאה נוספת על מערת רישום הכנסו לעמוד מצויינות בניהול אירועים.

ממשק חכם להגדרת טופס רישום – חסכון בזמן
ממשק חכם להגדרת טופס רישום – חסכון בזמן

מאמרים נוספים