מערכת לניהול תקצירים ובניית תכנית כנס

מערכת איוונטאקט תומכת בכל התהליך המדעי בכנס – פרסום קול קורא, הגדרת טפסי הגשת תקצירים, הגדרת טפסי הגשה של הצעות למושב בכנס, הגדרת טפסים להגשת פוסטרים ותהליך סיקור. המערכת מאפשרת גמישות רבה בכל אחד מהשלבים בתהליך ויחד עם זאת מעמידה לרשותכם טפסים ושדות מובנים – המקובלים והמתאימים בחלק ניכר מהכנסים. את כל התהליך ניתן לבצע במשפר שפות במקביל וכן לאפשר למגישים לעדכן, להגיש תקציר נוסף, להעלות את הפוסטר למערכת תצוגת הפוסטרים ועוד. בניית תכנית הכנס מבוססת על התקצירים והמושבים אשר התקבלו כחלק מהתכנים לכנס והיא ניתנת להצגה או הטמעה כחלק מאתר הכנס שלכם. טפסי הגשת התקצירים, פורטל הסיקור ותכנית הכנס, ניתנים למיתוג בהתאם לאירוע.

יתרונות

איסוף תקצירים

איספו תקצירים, הצעות למושבים ולפוסטרים. התאימו את תהליך הגשת התקציר עם שדות מותאמים, התניות וכללי הגשה לפי דרישות הכנס והמארגנים.

תכנית כנס

עם מערכת איוונטאקט ניתן לנהל מושבים, הרצאות, מושבי פוסטרים, דוברים ונותני חסות. צופים יכולים ליצור לעצמם תכנית לפי ההרצאות המעניינות אותם, לשמור את הרצאות ביומן שלהם, לבצע חיפושים לפי חתכים שונים.

סנכרון עם נתוני הרישום

ניהול התקצירים בסנכרון עם נתוני ההרשמה, מאפשר יישום כללים הקשורים להגשת תקצירים – למשל, נתונים בזמן אמת של מגישי תקצירים אשר אינם רשומים לאירוע ובכך להפוך את התהליך כולו ליעיל וחלק יותר.

פוסטרים אלקטרוניים וכנסים וירטואלים או היברידים

אפשרו למשתתפים לצפות בתצוגת פוסטרים מקוונת – באפליקציית הכנס גם מרחוק.

תהליך סיקור קצר ויעיל

איוונטאקט מאפשרת שיוך אוטומטי של תקצירים לסוקרים לצד שיוך ידני בשליטת המארגנים. פורטל הסיקור מאפשר לסוקרים לבצע סיקור וניקוד ולבחור את התקצירים הטובים ביותר, לפי מסלולי הערכה מובנים מראש או מותאמים לצרכי הכנס.

כנסים בשפות שונות

אפשרות לנהל במרוכז ובאותו הפרוייקט תקצירים ותכניות כנס במספר שפות, לחסוך זמן ומאמץ בעבודה עם מערכת נפרדת לכל שפה.

אפשרויות ופתרונות:

הגשת תקצירים

התאימו את טפסי הגשת התקצירים לפי שדות, לוגיקה וכללים בהתאם לצרכי הכנס. היפכו את תהליך הגשת התקציר לקל ופשוט עבור המגישים על ידי שדות מובנים המתאימים לכותרת התקציר, גוף התקציר, מוסדות ומחברים, קבצים בסוגים מוגדרים מראש. אפשרו הגשה ועדכון עד לתאריכים מובנים, המוגדרים מראש במערכת אך הנתונים גם לגמישות בהתאם לצורך.

הגשת הצעה למושב

אפשרו למארגנים לקבל גם הצעה למושב על ידי טופס ייעודי הכולל את ההרצאות הכלולות במושב, הצעה ליו"ר המושב ומידע נוסף לפי שיקול דעת מארגני הכנס לצורך הערכת ההצעה.

פורטל סיקור

פורטל סיקור תקצירים מייעל את תהליך בחירת התקצירים הטובים ביותר לכנס. הסידור והדירוג בפורטל קל ומהיר ונתון להתאמה של השאלות, הקריטריונים, המשקל השונה ועוד. ניתנת לסוקרים האפשרות לסקור עם חשיפת מלוא הפרטים, או הסתרה של חלק מהם למניעת ניגוד עניינים, אפשרות גם להמליץ על התאמות ושינויים וכן לדיון עם סוקרים אחרים.

פורטל וועדה מקצועית

חברי הוועדה יכולים לנהל את תהליך הבקרה על התקצירים באמצעות פורטל הסיקור, לבחון את הניקוד שניתן על ידי הסוקרים – באופן מפורט וכממוצע ואת הערות הסוקרים. לאחר מכן יכולים חברי הוועדה להחליט על התקצירים אשר התקבלו או נדחו, התאמת הנושא ואופן ההצגה. בכל נקודת זמן גם יושבי הראש יכולים לבצע סיקור בעצמם.

שיוך תקצירים – אוטומטי או ידני

מערכת התקצירים מאפשרת שיוך אוטומטי של תקצירים לסוקרים, לפי כללים מוגדרים מראש – כדוגמת נושא התקציר. לצד זאת, ניתן מתוך הממשק האחורי לשייך תקצירים באופן חופשי לסוקר יחיד או מספר סוקרים, לפי שיקול דעת המארגנים.

ממשק לבניית תכנית כנס

על בסיס התקצירים אשר הוגשו והתקבלו, ניתן בקלות לערוך את תכנית הכנס בחלוקה למושבים – מקבילים או נפרדים ובהתאם לימי הכנס. את תכנית הכנס ניתן להטמיע באתר הכנס, לפרסם באופן מקוון או ליצור קבצים בפורמטים שונים – לפרסום או הדפסה. התכנית כוללת קישור למחברים ולתקצירי ההרצאות אשר הוגשו ומייצרת חוויה בעלת תוכן משמעותי למשתתפים.

תכנית אינטראקטיבית

אפשרו למשתתפים לעיין בקלות בתכנית הכנס, לחפש הרצאות לפי מילות מפתח וסינונים נוספים, ליצור לעצמם תכנית אישית עם הרצאות נבחרות ולשמור ביומן.

רשימת דוברים

פרסמו את רשימת דוברי הכנס כולל תמונת פרופיל, ביוגרפיה וקישור לרשימת ההרצאות או הפוסטרים שלהם.

כנסים רב – לשוניים

ניהול ופרסום נוחים של סדר יום בכנסים רב לשוניים עבור כנסים אקדמאיים בינלאומיים.

נתוני הרשמה והגשת תקצירים

נתוני ההרשמה והגשת התקצירים מקושרים כך שניתן בקלות ליישם מדיניות המחייבת מגישי תקצירים להירשם לכנס לפני שליחת התקציר או לפני העברת התקציר לסיקור – או בכל נקודת זמן לפי שיקול דעת המארגנים.

דוחות

צפו בדוחות באופן מקוון, או יצאו בפורמט אקסל. השתמשו בדוחות מובנים או צרו דוחות מותאמים אישית, בהתאם לצרכי הועידה.

ייבוא וייצוא נתונים

ייבאו או יצאו נתוני תקצירים, תכנית ומחברים – למערכות אחרות או ממערכות אחרות.

התאמות

התאימו כל היבט של תהליך הגשת התקצירים לשפה העיצובית של הכנס – החל מטופס הגשת התקצירים, פורטל הסיקור ותכנית הכנס. התאימו גם את ההודעות הנשלחות למגישים והשתמשו בדומיין הועידה כמקור לשליחת ההודעות.

API

לרשות המארגנים API של Eventact כדי לשתף נתונים, סדר יום ופרטי דוברים, או נתונים ייחודיים כדי לענות על דרישות וועדת כינוס ספציפית.

הגשת פוסטרים אלקטרוניים

אפשרו למציגים להעלות ולערוך פוסטרים אלקטרוניים עם מספר רב של שקופיות, קבצי PDF, סרטוני וידאו.

פוסטרים אלקטרוניים אינטראקטיביים

תצוגת הפוסטרים האלקטרוניים של Eventact מאפשרת למשתתפים לעיין בפוסטרים על גבי מסכים באירוע עצמו ובנוסף, הפוסטרים האלקטרונים יכולים להיות זמינים למשתתפים גם באתר הכנס ובאפליקציית הכנס.