תוכנת ניהול כנסים – הרבה יותר מרישום משתתפים לכנס

הפתרון המקיף לניהול כנסים ואירועים: רישום וניהול משתתפים, שיווק, מכירת כרטיסים, טיפול בכספים, תקשורת עם המשתתפים, ניהול תכנים ותיאום פגישות – הכל במקום אחד!

שיווק וקידום הכנס
  • יצירת אתר כנס שיווקי מותאם אישית
  • מעקב אחר כניסות לאתר, הפניות ותוצאות קמפיינים
רישום וניהול משתתפים
  • רישום מהיר ומכירת כרטיסים
  • אפשרות להזמנת חדרי מלון, טיולים ושירותים נוספים
טיפול בכספים
  • קבלת תשלומים, הוצאת חשבוניות וקבלות
  • יצוא פקודות יומן לתוכנות הנהלת חשבונות
תקשורת חכמה עם משתתפים
  • שליחת הודעות מותאמות אישית במייל וב-SMS
  • עדכון המשתתפים בזמן אמת
קליטה וניהול כניסות לכנס
  • רישום מהיר בכניסה
  • הדפסת תגים ושוברים במקום
איסוף לידים ותיאום פגישות
  • מערכת לייעול התקשורת בין משתתפים ומציגים
  • ניהול לידים חכם למציגים
  • כלי נטוורקינג ותיאום פגישות עסקיות
ניהול תכנית הכנס
  • קבלת הצעות להרצאות וניהול תקצירים
  • בנייה ופרסום של תכנית הכנס

הכל במקום אחד – חוויית ניהול כנס מקצועית, פשוטה ואפקטיבית!

ניהול רישום בקלות

מערכת רישום חכמה המאפשרת ניהול כל נתוני המשתתפים בכנס במקום אחד. עם איוונטאקט תוכלו לנהל הרשמה מקוונת יעילה, לקבל תשלומים באופן מאובטח, להפיק חשבוניות וקבלות אוטומטית, לתקשר עם הנרשמים באמצעות מייל והודעות SMS ולנהל כניסה לאירוע כולל הדפסת תגי זיהוי מקצועיים. כמשתמשים במערכת איוונטאקט, אין צורך להעביר נתונים בין תוכנות שונות - כל הפעולות מנוהלות במקום אחד, חוסכות לכם זמן יקר ומבטיחות דיוק מרבי בניהול האירוע שלכם.

תוכנת ניהול כנסים

בין האפשרויות הייחודיות של איוונטאקט:

ניהול רשימת אנשי קשר מעבר לאירוע בודד
מערכת איוונטאקט מאפשרת ניהול מאגר אנשי קשר מקיף הכולל את כל הנרשמים לכל האירועים שארגנתם.
תוכלו לשלוח הזמנות לכנסים עתידיים בקלות, כאשר המערכת חוסכת לנרשמים את הצורך בהקלדה חוזרת של פרטיהם האישיים בכל הרשמה חדשה, ומייעלת את תהליך הרישום.
שליטה מלאה על מחירים ומבצעים
הגדרת מחירים במטבעות שונים, קודי הנחה, קודי הנחה מוגבלים בזמן או כמות למימוש, תעריפים שונים הנחות מיוחדותהמערכת מאפשרת הגדרת מחירים במגוון מטבעות, יצירת קודי הנחה מותאמים אישית, הגבלת מבצעים בזמן או בכמות למימוש, וקביעת תעריפים שונים והנחות מיוחדות לקבוצות משתתפים שונות.
גמישות זו מאפשרת לכם לנהל את האסטרטגיה השיווקית בצורה מיטבית.
טפסים מותאמים לסוגי נרשמים שונים
עם איוונטאקט תוכלו ליצור טפסי רישום מותאמים אישית לסוגי משתתפים שונים.
תוכניות חיוב כרטיס אשראי גמישות המאפשרות חיוב כרטיס אשראי מייד או בסמוך לכנס.
קבלת תשלומים בהמחאות, העברות ומטבעות שונים. ממשקים לחיוב דרך PayPal, Stripe ו AliPay.
הודעות מייל ו-SMS מותאמות אישית
מערכת איוונטאקט מאפשרת שליחת הודעות מייל ו-SMS מותאמות אישית לכל משתתף, בין אם בארץ או בחו"ל.
באמצעות תכונה זו תוכלו לשמור על קשר רציף עם המשתתפים, לעדכן אותם בשינויים, להזכיר מועדים חשובים ולהעשיר את חווית המשתתף לפני, במהלך ואחרי האירוע.
יצוא נתונים אוטומטי לתוכנות הנהלת חשבונות
המערכת מציעה ממשקים יעילים ליצוא פקודות יומן לתוכנות הנהלת חשבונות מובילות כגון חשבשבת ו-SAP Business One.
אינטגרציה זו חוסכת זמן עבודה יקר, מקצרת משמעותית את זמני התגובה ומונעת טעויות אנוש בהעברת נתונים פיננסיים בין מערכות, מה שמבטיח ניהול פיננסי מדויק ויעיל של האירוע.
ממשק ניהול אחורי מתקדם
ממשק הניהול האחורי של איוונטאקט מציע כלים מתקדמים לניהול הנרשמים, כולל אפשרויות מקיפות ליבוא ויצוא רשימות משתתפים.
יכולות אלו מייעלות את עבודת מנהלי הרישום, מקצרות את זמני התגובה של המארגן לפניות ובקשות, ומפחיתות למינימום טעויות אנוש בתהליכי העבודה, דבר המבטיח ניהול חלק ומקצועי של הרישום לאירוע.
עמידה מלאה בדרישות רשויות המס
תוכנת ניהול הכנסים של איוונטאקט עומדת בדרישות מס הכנסה ורשומה במרשם התוכנות הרשמי של מס הכנסה.

בנו בעצמכם אתרי כנסים ואירועים מקצועיים

באיוונטאקט תמצאו את כל הכלים הדרושים ליצירת אתר כנס שיווקי מרשים שיגדיל את מספר המשתתפים באירוע שלכם. המערכת מאפשרת לכם ליצור בקלות ובמהירות תצוגה אחידה ומקצועית של רשימות מרצים וחסויות. מערכת בניית האתרים המתקדמת שלנו מותאמת במיוחד לצרכי כנסים ואירועים, ומאפשרת לכם ליצור בקלות עמודים ייעודיים עבור מרצים, מציגים, מפות, דרכי הגעה, שאלות ותשובות נפוצות, המלצות ועוד. תוכלו להציג מידע רלוונטי לכנס בצורה ברורה, עדכנית ומותאמת לצרכים הספציפיים של האירוע שלכם, ולהעניק למשתתפים חוויית משתמש מעולה עוד לפני תחילת האירוע.

אתרים לכנסים בינלאומיים ורב לשונים
תמיכה בעברית וערבית מימין לשמאל. באנגלית, בסינית, רוסית, ספרדית וצרפתית.
שליטה על עיצוב האתר
בחירת פונטים, צבעים, תמונות, רקעים ועוד.
התאמה למסכים קטנים וגדולים
אתר שנראה טוב מטלפונים ניידים ומסכים גדולים.
התאמה למנועי חיפוש
שילוב נתונים בפורמט ידידותי למנועי החיפוש שלא נראה לגולשי האתר. אתר ידידותי למנועי חיפוש מאפשר למנועי חיפוש להציג את אתר הכנס בחיפושים רלוונטים בנוסף מוזיל בדר"כ את עלויות הפרסום שלכם במנועי חיפוש.
מספר עמודים בלתי מוגבל
אפשרות להוסיף תוכן ועמודים לאתר הכנס ללא הגבלה.
חיבור לגוגל אנליטיקס
הזינו את מספר האתר שלכם בגוגל אנליטיקס וקבלו את ניתוח התנועה לאתר ולטופס הרישום.
גלריית תמונות
שילוב תמונות מכנסים קודמים באתר הכנס בקלות.
רשימת מרצים
הצגת המרצים בכנס בחלוקה גמישה לקטגוריות כמו מרצים מרכזיים (keynote speakers), חברי ועדות, מרצים מוזמנים עם אפשרות לשליטה וגמישות בקביעת סדר הצגת המרצים בתוך כל קטגוריה.
רשימת מציגים ונותני חסות
בחלוקה גמישה לקטגוריות.
זמן לתחילת הכנס
שעון הסופר לאחור את הזמן לתחילת הכנס. מציג ימים, שעות, דקות לתחילת הכנס.
מפה עם דרכי הגעה
שילוב מפה עם הוראות הגעה לכנס ברכב ותחבורה ציבורית.
לחצני שיתוף ברשתות חברתיות
לחצנים המאפשרים למבקרים באתר לשתף תוכן ברשתות חברתיות בקלות. מעודד את למבקרים באתר הכנס לשתף מידע על הכנס בפייסבוק, טוויטר, גוגל ולינקד-אין.
מידע על המקום בו יערך הכנס
מידע תיירותי על העיר המארחת.
תחזית מזג האוויר הצפוי
תחזית מזג אויר מתעדכת אוטומטית ליום הכנס.

בנייה עצמאית של תכנית כנס

תקצירים, סיקור תקצירים על ידי הועדה המקצועית, תכנון לוח הזמנים של הכנס ויצירת ספר תקצירים של הכנס .

שליטה על טופס הגשת תקצירים
קביעת מספר מילים מקסמלי בתקציר ושליטה על האפשרות של המגיש להוסיף סימנים מיוחדים ותמונות בגוף התקצירץ.
ניהול תהליך סיקור התקצירם
שליטה על הפרמטרים לפיהם יוערכו התקצירים ע"י הסוקרים וחישוב הציוב המשוקלל של כל תקציר.
קבלה, דחיפה החלפת נושא תקציר שהוגש.
בניית תוכנית כנס
מושבים הרצאות ותקצירים.
פרסום ספר תקצירים
יצוא ספר תקצירים בפורמט וורד הכוללים אידקסים ותוכנית המקושרים לעמוד התקציר עצמו.

הדפסת תגי שם למשתתפים

פתרון מלא ליום הכנס. קליטת נרשמים בעמדות כניסה עם דיילות או בשרות צעמי עם והדפסת תגים.

אפליקצית צ'ק אין לכנס
עמדות כניסה לכנס
עמדות כניסה בהפעלה עצמית על ידי מארגן האירוע. תהליך הגדרה מהיר ופשוט. וממשק משתמש מהיר ונח אשר עוזר למפעיל עמדת הרישום למצוא את המשתתפים במהירות.
עמדות רישום בשרות עצמי
עמדות כניסה בשרות עצמי אותם תוכלו להתקין בעצמכם .
סנכרון דו-כיווני למערכת הרישום
כל מה שקורה בשטח משתקף אוטומטית גם במערכת הרישום שלכם.
הדפסת תגים למשתתפים
גמישות התאמה של תגי הזיהוי לצרכי הכנס.
הדפסת תגים תגים עם סימון אזור ישיבה, הרשאות כניסה, ימי השתתפות בכנס, מסלול נבחר עוד.
עיצוב תגים שונים לסוגי משתתפים שונים מאפשר לתגים של מציג אומרצה להראות שונה מתג מבקר.
QR CODE על תג הזיהוי
QR CODE על תג משתתפף מאפשר למשתתפים להחליף בינהם פרטים במהירות בקלות.

עודדו משתתפים לתאם פגישות וליצור קשרים עיסקיים

עידוד יצירת קשרים בין המשתתפים בכנס, החלפת הודעות ותאום פגישות אישיות בן משתתפי הכנס.

תוכנת פגישות בכנסים
איתור משתתפים אחרים ויצירת קשרים עסקיים בכנס
מאפשר להמשתתפים למצוא משתתיפ אחרים בכנס. לשלוח הודעות טקסט ותמונות בין משתתפים בכנס.
חשיפת מציגים
חשיפת מציגים בצורה בולטת ברשימת המשתתפים. אפשרות למבקרים לתאם פגישות מראש עם מציגים ומציגים להפיק יותר מהשתתפות בכנס.
שליטה על מקומות מפגש ושעות
אפשרות קביעת פגישות בין משתתפים במקומות מוגדרים ע"י מארגן הכנס או במקומות אחרים.
בעלות על הנתונים
שליטה מלאה ובעלות על רשימת המשתתפים למארגן הכנס. לדוגמא המארגן יכול בכל זמן יכול למחוק משתתפים ולאו למנוע מהם כניסה למערכת. בנוסף המארגן יכול לאפשר גישה למערכת רק למי שנרשם לכנס.
תמיכה בשפות
תמיכה באנגלית, עברית ושפות אחרות
תזכורות לפני פגישות
משלוח אוטומטי של תזכורות לפני פגישות ואפשרות להוריד פגישות ליומן אוטלוק.
ניהול ושליטה למארגן הכנס
ממשק ניהול אחורי המאפשר לנהל את המערכת ולראות את מצ הפגישות בכל רגע. לצפות בדוחות, ליצא נתונים , לקבוע ללבטל פגישות.
שליטה על הרשאות
לפי סוגי משתתפים מאפשר לכם לקבוע איזה פעולות כל סוג משתתף (משתתף רגיל, מרצה, מציג) יכול לעשות במערכת.

לידים איכותיים למציגים ונותני חסות

שיפור תהליך העברת פרטי המשתתף למציג בזמן ביקור בביתן המציג.

  • קבלת פרטי הקשר של המשתתף מייד על מסך המציג.
  • אפשרות להזין פרטים נוספים והערות ע"י המציג ולהוריד קובץ לידים.
  • זול ופשוט לתפעול.

כנסים וירטואלים והיברידים

אפלקציה המאפשרת למשתתפים שלא יכול להגיע לכנס הפיזי להשתתף מרחוק. לצפות בהרצאות בשידור חי מהכנס. לצפות בהרצאות מוקלטות. לשאול שאלות את המרצים ולפגוש משתתפים אחרים בכנס.

בין האפשרויות של פלטפורמת איוונטאקט לכנסים וירטואלים:

שידור וידאו חיי
שידור וידאו ישיר מצלם בכנס, הפצת וידאו ומצגות של ממרצים רחוקים, הפצת מפגשי זום.
מספר אולמות בלתי מוגבל
חלוקה לחדרים פיזים ווירטואלים בזמן הכנס.
שידור וידאו מוקלט כוידאו חיי
הקלטת מרצים מראש ושידור הקלטה כשידור חיי למשתתפים .
VOD
ספריית הרצאות לצפיה לפי דרישה של המשתתפים.
שאלונים וסקרים בזמן אמת
ביצוע סקרים בזמן הכנס וקבלת תוצאות בזמן אמת.
יצירת קשרים ונטוורקינג בין משתתפים
עידוד יצירת קשרים בן משתתפים בכנס, פגישות וידאו מקוונות בזמן הכנס .
תערוכה וירטואלית
ביתנים וירטואלים למציגים עם איסוף לידים וטעינת חומרים שיווקים בצורה עצמאית על ידי כל מציג .
שליטה ובקרה
שליטה ובקרה בזמן אמת ולמארגני הכנס על המשתתפים. בקרה בזמן אמת על פורומים וצ'אטים.

לימדו על המוצר שלנו

הפתרון השלם ביותר לניהול כנסים
Event Registration

רישום ומכירת כרטיסים

רישום וניהול משתתפים

קיראו עוד
תקצירים

תקצירים

ניהול תקצירים

קיראו עוד
נטוורקינג

נטוורקינג

קביעת פגישות בין משתתפים

קיראו עוד
כנסים וירטואלים

כנסים וירטואלים

כנסים היברידים ווירטואלים

קיראו עוד
אתר כנס

אתר כנס

אתרים יעודיים לכנסים ואירועים

קיראו עוד
צ'ק אין

צ'ק אין

קליטת משתתפים והדפסת תגים

קיראו עוד
תכנית כנס

תכנית כנס

ממשק לבנית תוכנית כנס

קיראו עוד
אפליקציית כנס

אפליקציית כנס

אפליקציה למשתתפי הכנס

קיראו עוד
איסוף לידים

מציגים ונותני חסות

פגישות ולידים למציגים

קיראו עוד
בקרת כניסות

בקרת כניסות

בקרת נוכחות משתתפים

קיראו עוד
נופש עובדים

נופש עובדים

רישום עובדים לנופשים

קיראו עוד
CRM

CRM

בניית מאגר לקוחות

קיראו עוד

עוד על היתרונות של מערכת איוונטאקט

PCO מארגני כנסים מקצועיים

מארגני כנסים מקצועיים PCO

ניהול כנסים באופן מקצועי הוא משימה מורכבת. איוונטאקט כאן כדי לסייע בכל שלב בדרך.

חברות וארגונים

חברות וארגונים

כדי להפיק אירוע מקצועי צריך ידע וניסיון. דברו איתנו להשגת התוצאה הטובה ביותר.

הפקת אירועים

הפקת אירועים

בכל גודל של אירוע, החוויה צריכה להיות בלתי נשכחת. באיוונטאקט תמצאו את כל הכלים להפוך את האירוע להצלחה.

נופש חברה

נופש חברה

המערכת האינטרנטית של איוונטאקט מאפשרת ניהול נופש חברה בדרך הכי חכמה שיש.