הפתרון המקיף לניהול כנסים ואירועים: רישום וניהול משתתפים, שיווק, מכירת כרטיסים, טיפול בכספים, תקשורת עם המשתתפים, ניהול תכנים ותיאום פגישות – הכל במקום אחד!
הכל במקום אחד – חוויית ניהול כנס מקצועית, פשוטה ואפקטיבית!
מערכת רישום חכמה המאפשרת ניהול כל נתוני המשתתפים בכנס במקום אחד. עם איוונטאקט תוכלו לנהל הרשמה מקוונת יעילה, לקבל תשלומים באופן מאובטח, להפיק חשבוניות וקבלות אוטומטית, לתקשר עם הנרשמים באמצעות מייל והודעות SMS ולנהל כניסה לאירוע כולל הדפסת תגי זיהוי מקצועיים. כמשתמשים במערכת איוונטאקט, אין צורך להעביר נתונים בין תוכנות שונות - כל הפעולות מנוהלות במקום אחד, חוסכות לכם זמן יקר ומבטיחות דיוק מרבי בניהול האירוע שלכם.
בין האפשרויות הייחודיות של איוונטאקט:
באיוונטאקט תמצאו את כל הכלים הדרושים ליצירת אתר כנס שיווקי מרשים שיגדיל את מספר המשתתפים באירוע שלכם. המערכת מאפשרת לכם ליצור בקלות ובמהירות תצוגה אחידה ומקצועית של רשימות מרצים וחסויות. מערכת בניית האתרים המתקדמת שלנו מותאמת במיוחד לצרכי כנסים ואירועים, ומאפשרת לכם ליצור בקלות עמודים ייעודיים עבור מרצים, מציגים, מפות, דרכי הגעה, שאלות ותשובות נפוצות, המלצות ועוד. תוכלו להציג מידע רלוונטי לכנס בצורה ברורה, עדכנית ומותאמת לצרכים הספציפיים של האירוע שלכם, ולהעניק למשתתפים חוויית משתמש מעולה עוד לפני תחילת האירוע.
תקצירים, סיקור תקצירים על ידי הועדה המקצועית, תכנון לוח הזמנים של הכנס ויצירת ספר תקצירים של הכנס .
פתרון מלא ליום הכנס. קליטת נרשמים בעמדות כניסה עם דיילות או בשרות צעמי עם והדפסת תגים.
עידוד יצירת קשרים בין המשתתפים בכנס, החלפת הודעות ותאום פגישות אישיות בן משתתפי הכנס.
שיפור תהליך העברת פרטי המשתתף למציג בזמן ביקור בביתן המציג.
אפלקציה המאפשרת למשתתפים שלא יכול להגיע לכנס הפיזי להשתתף מרחוק. לצפות בהרצאות בשידור חי מהכנס. לצפות בהרצאות מוקלטות. לשאול שאלות את המרצים ולפגוש משתתפים אחרים בכנס.
בין האפשרויות של פלטפורמת איוונטאקט לכנסים וירטואלים:
ניהול כנסים באופן מקצועי הוא משימה מורכבת. איוונטאקט כאן כדי לסייע בכל שלב בדרך.
בכל גודל של אירוע, החוויה צריכה להיות בלתי נשכחת. באיוונטאקט תמצאו את כל הכלים להפוך את האירוע להצלחה.